Правила за анулиране

Политиките за анулиране са условията, при които собственикът връща пари на госта, когато той анулира резервацията си. Собствениците избират измежду 4 стандартни политики за анулиране, които се прилагат от BednBlue, за да се гарантира защитата както на госта, така и на собственика. Във всяка обява и всяка резервация ясно се посочва политиката за анулиране, която собственикът е избрал. Гостите могат да прегледат възможните санкции, като отидат в детайлите на пътуването си, за да видят политиката, която се прилага, и да анулират, като кликнат върху "Отказ" в конкретната резервация.

  • Гъвкав
  • Умерен
  • Строг
  • Супер строг

Гъвкавост: 100% от сумата на таксата за яхта се възстановява при анулиране до 7 дни преди настаняването и 50% при анулиране до 1 ден преди настаняването.

  • 100% от сумата на таксата за яхта може да бъде възстановена, ако анулирането е направено до 7 дни преди местната дата и час на настаняване в обявата (или 2:00 PM, ако не е посочено), таксите за обслужване не се възстановяват.
  • 50% от сумата на таксата за яхта се възстановява, ако анулирането е направено от 6 дни до 1 ден преди местната дата и час на настаняване в обявата (или 2:00 PM, ако не е посочено), таксите за обслужване не се възстановяват.
  • Таксите за яхта и за обслужване не се възстановяват, ако анулирането е направено по-малко от 24 часа преди местната дата и час на настаняване в обявата (или 2Х1 часа следобед, ако не са посочени).
  • Различната такса за марината на терминала, ако е била платена, се възстановява, ако гостът не успее да стигне до обявата.
  • Таксите за гориво и за акостиране, ако са били платени, се възстановяват, ако гостът не успее да достигне до обявата.
  • Таксата APA, ако е била платена, ще бъде възстановена, ако гостът не успее да стигне до списъка.
  • Таксата за почистване, ако е била платена, се възстановява, ако гостът не успее да достигне до обявата.
  • При ранно напускане не се възстановяват таксите за яхта, обслужване и почистване. Таксите за гориво и за акостиране, ако са били платени, се възстановяват за оставащите дни от резервацията. Таксата APA, ако е платена, подлежи на възстановяване, като се изключи сумата, която вече е похарчена за периода на пътуването. Освен това таксата за марината на различен терминал, ако е платена, подлежи на възстановяване, когато гостът/гостите се отпише/отпишат от същата марина/пристанище, на което се е/са регистрирал/и.
  • Ако анулирането е направено до 48 часа след приемането на резервацията от собственика и между деня на резервацията и деня на пристигането има период от поне 7 дни, цялата сума по резервацията ще бъде възстановена. В случай че гостът е направил нова потвърдена резервация след приемането на конкретната резервация, таксите за обслужване не се възстановяват.
  • В случай на анулиране поради лоши метеорологични условия се прилага процентът на възстановяване на сумата на ден, определен за конкретната резервация. Таксата за обслужване не подлежи на възстановяване.
  • Всяко оплакване, свързано с резервацията, трябва да бъде направено от всяка от страните в рамките на 24 часа след пристигането.
  • BednBlue ще може да посредничи при всяка жалба, ако сметне за необходимо, и винаги ще има последната дума по финансовите спорове.
  • Резервацията се счита за официално анулирана само когато анулирането е направено чрез уебсайта на BednBlue. За да отмените резервацията, кликнете върху Моите пътувания и след това Отмени на резервацията.
  • Политиките за анулиране могат да бъдат заменени от смекчаващи обстоятелства (в съответствие с Условията за ползване на BednBlue), Политиката за възстановяване на суми и анулиране от страна на BednBlue, когато по някаква причина Условия за ползване са били нарушени.

Умерено: 100% от сумата на таксата за яхта се възстановява при анулиране до 31 дни преди настаняването и 50% при анулиране до 8 дни преди настаняването.

  • 100% от сумата на таксата за яхта може да бъде възстановена, ако анулирането е направено до 31 дни преди местната дата и час на настаняване в обявата (или 2:00 PM, ако не е посочено), таксите за обслужване не се възстановяват.
  • 50% от сумата на таксата за яхта се възстановява, ако анулирането е направено от 30 дни до 8 дни преди местната дата и час на настаняване в обявата (или 2Х1 часа следобед, ако не е посочено), таксите за обслужване не се възстановяват.
  • Таксите за яхта и за обслужване не се възстановяват, ако анулирането е направено по-малко от 7 дни преди посочената в обявата местна дата и час за настаняване (или 2:00 PM, ако не е посочено).
  • Различната такса за марината на терминала, ако е била платена, се възстановява, ако гостът не успее да стигне до обявата.
  • Таксите за гориво и швартоване, ако са платени, се възстановяват, ако гостът не успее да стигне до обявата.
  • Таксата APA, ако е била платена, ще бъде възстановена, ако гостът не успее да стигне до списъка.
  • Таксата за почистване, ако е била платена, се възстановява, ако гостът не успее да достигне до обявата.
  • При ранно напускане не се възстановяват таксите за яхта, обслужване и почистване. Таксите за гориво и за акостиране, ако са били платени, се възстановяват за оставащите дни от резервацията. Таксата APA, ако е платена, подлежи на възстановяване, като се изключи сумата, която вече е похарчена за периода на пътуването. Освен това таксата за марината на различен терминал, ако е платена, подлежи на възстановяване, когато гостът/гостите се отпише/отпишат от същата марина/пристанище, на което се е/са регистрирал/и.
  • Ако анулирането е направено до 48 часа след приемането на резервацията от собственика и между деня на резервацията и деня на пристигането има период от поне 7 дни, цялата сума по резервацията ще бъде възстановена. В случай че гостът е направил нова потвърдена резервация след приемането на конкретната резервация, таксите за обслужване не се възстановяват.
  • В случай на анулиране поради лоши метеорологични условия се прилага процентът на възстановяване на сумата на ден, определен за конкретната резервация. Таксата за обслужване не подлежи на възстановяване.
  • Всяко оплакване, свързано с резервацията, трябва да бъде направено от всяка от страните в рамките на 24 часа след пристигането.
  • BednBlue ще може да посредничи при всяка жалба, ако сметне за необходимо, и винаги ще има последната дума по финансовите спорове.
  • Резервацията се счита за официално анулирана само когато анулирането е направено чрез уебсайта на BednBlue. За да отмените резервацията, кликнете върху Моите пътувания и след това Отмени на резервацията.
  • Политиките за анулиране могат да бъдат заменени от смекчаващи обстоятелства (в съответствие с Условията за ползване на BednBlue), Политиката за възстановяване на суми и анулиране от страна на BednBlue, когато по някаква причина Условия за ползване са били нарушени.

Строго: 60% от сумата на таксата за яхта се възстановява при анулиране до 31 дни преди настаняването.

  • 60% от сумата на таксата за яхта се възстановява, ако анулирането е направено до 31 дни преди местната дата и час на настаняване в обявата (или 2Х1 часа следобед, ако не е посочена), таксите за обслужване не се възстановяват.
  • Таксите за яхта и за обслужване не се възстановяват, ако анулирането е направено по-малко от 30 дни преди посочената в обявата местна дата и час за настаняване (или 2:00 PM, ако не е посочено).
  • Различната такса за марината на терминала, ако е била платена, се възстановява, ако гостът не успее да стигне до обявата.
  • Таксите за гориво и швартоване, ако са платени, се възстановяват, ако гостът не успее да стигне до обявата.
  • Таксата за почистване, ако е била платена, се възстановява, ако гостът не успее да достигне до обявата.
  • Таксата APA, ако е била платена, ще бъде възстановена, ако гостът не успее да стигне до списъка.
  • При ранно напускане не се възстановяват таксите за яхта, обслужване и почистване. Таксите за гориво и за акостиране, ако са били платени, се възстановяват за оставащите дни от резервацията. Таксата APA, ако е платена, подлежи на връщане, като се изключи сумата, която вече е похарчена за периода на пътуването. Освен това таксата за марината на различен терминал, ако е платена, подлежи на възстановяване, когато гостът/гостите се отпише/отпишат от същата марина/пристанище, на което се е/са регистрирал/и.
  • Всяко оплакване, свързано с резервацията, трябва да бъде направено от всяка от страните в рамките на 24 часа след пристигането.
  • Ако анулирането е направено до 48 часа след приемането на резервацията от собственика и между деня на резервацията и деня на пристигането има период от поне 7 дни, цялата сума по резервацията ще бъде възстановена. В случай че гостът е направил нова потвърдена резервация след приемането на конкретната резервация, таксите за обслужване не се възстановяват.
  • В случай на анулиране поради лоши метеорологични условия се прилага процентът на възстановяване на сумата на ден, определен за конкретната резервация. Таксата за обслужване не подлежи на възстановяване.
  • BednBlue ще може да посредничи при всяка жалба, ако сметне за необходимо, и винаги ще има последната дума по финансовите спорове.
  • Резервацията се счита за официално анулирана само когато анулирането е направено чрез уебсайта на BednBlue. За да отмените резервацията, кликнете върху Моите пътувания и след това Отмени на резервацията.
  • Политиките за анулиране могат да бъдат заменени от смекчаващи обстоятелства (в съответствие с Условията за ползване на BednBlue), Политиката за възстановяване на суми и анулиране от страна на BednBlue, когато по някаква причина Условия за ползване са били нарушени.

Супер стриктни: 50% от сумата на таксата за яхта се възстановява при анулиране до 60 дни преди настаняването.

  • 50% от сумата на таксата за яхта се възстановява, ако анулирането е направено до 60 дни преди местната дата и час на настаняване в обявата (или 2Х1 часа следобед, ако не е посочено), таксите за обслужване не се възстановяват.
  • Таксите за яхта и за обслужване не се възстановяват, ако анулирането е направено по-малко от 59 дни преди местната дата и час на настаняване в обявата (или 2:00 PM, ако не е посочено).
  • Различната такса за марината на терминала, ако е била платена, се възстановява, ако гостът не успее да стигне до обявата.
  • Таксите за гориво и за акостиране, ако са били платени, се възстановяват, ако гостът не успее да достигне до обявата.
  • Таксата за почистване, ако е била платена, се възстановява, ако гостът не успее да достигне до обявата.
  • Таксата APA, ако е била платена, ще бъде възстановена, ако гостът не успее да стигне до списъка.
  • При ранно напускане не се възстановяват таксите за яхта, обслужване и почистване. Таксите за гориво и за акостиране, ако са били платени, се възстановяват за оставащите дни от резервацията. Таксата APA, ако е платена, подлежи на възстановяване, като се изключи сумата, която вече е похарчена за периода на пътуването. Освен това таксата за марината на различен терминал, ако е платена, подлежи на възстановяване, когато гостът/гостите се отпише/отпишат от същата марина/пристанище, на което се е/са регистрирал/и.
  • Всяко оплакване, свързано с резервацията, трябва да бъде направено от всяка от страните в рамките на 24 часа след пристигането.
  • Ако анулирането е направено до 48 часа след приемането на резервацията от собственика и между деня на резервацията и деня на пристигането има период от поне 7 дни, цялата сума по резервацията ще бъде възстановена. В случай че гостът е направил нова потвърдена резервация след приемането на конкретната резервация, таксите за обслужване не се възстановяват.
  • В случай на анулиране поради лоши метеорологични условия се прилага процентът на възстановяване на сумата на ден, определен за конкретната резервация. Таксата за обслужване не подлежи на възстановяване.
  • BednBlue ще може да посредничи при всяка жалба, ако сметне за необходимо, и винаги ще има последната дума по финансовите спорове.
  • Резервацията се счита за официално анулирана само когато анулирането е направено чрез уебсайта на BednBlue. За да отмените резервацията, кликнете върху Моите пътувания и след това Отмени на резервацията.
  • Политиките за анулиране могат да бъдат заменени от смекчаващи обстоятелства (в съответствие с Условията за ползване на BednBlue), Политиката за възстановяване на суми и анулиране от страна на BednBlue, когато по някаква причина Условия за ползване са били нарушени.